
LOYALTY
LOYALTY CARD - přijď 10x, plať 9x
Každý návštěvník získá pří první návštěvě svoji loyalty kartičku. Jelikož si vážím loajality všech klientů, tak na nové kartičce je již označena první návštěva nálepkou. Po nasbírání 9 nálepek ( 9 služeb ) je 10 služba zdarma a zákazník si vybere službu, kterou bude preferovat dle vlastního uvážení. Jakmile kartičku využijete na službu zdarma, znehodnotí se, dostanete novou a jedete zase od znova.
Příklad:
Klient si zvolí službu pánský střih - dostane 1 nálepku
Klient přijde s potomkem na dětský střih - dostane 1 nálepku
Klient si nechá upravit vousy - dostane 1 nálepku
Takže pokud klient při jedné návštěvě si nechá ostříhat vlasy + upravit vousy a ještě přijde s potomkem na střih JUNIOR, dostane rovnou 3 nálepky.
- Klient si zvolí službu Kompletní péče, která zahrnuje pánský střih + úpravu vousů
Za tuto službu dostane 2 nálepky.
Jakmile klient využije 9 služeb podle vlastního výběru, 10 službu má zcela zdarma taktéž dle vlastních preferencí. Pokud jako službu zdarma zvolí kompletní péči, bude platit pouze levnější službu a to úpravu vousů a pánský střih bude mít zcela zdarma.
