LOYALTY

LOYALTY CARD - přijď 10x, plať 9x

Každý návštěvník získá pří první návštěvě svoji loyalty kartičku. Jelikož si vážím loajality všech klientů, tak na nové kartičce je již označena první návštěva nálepkou. Po nasbírání 9 nálepek ( 9 služeb ) je 10 služba zdarma a zákazník si vybere službu, kterou bude preferovat dle vlastního uvážení. Jakmile kartičku využijete na službu zdarma, znehodnotí se, dostanete novou a jedete zase od znova.

Příklad:

  • Klient si zvolí službu pánský střih - dostane 1 nálepku

  • Klient přijde s potomkem na dětský střih - dostane 1 nálepku

  • Klient si nechá upravit vousy - dostane 1 nálepku

Takže pokud klient při jedné návštěvě si nechá ostříhat vlasy + upravit vousy a ještě přijde s potomkem na střih JUNIOR, dostane rovnou 3 nálepky.


  • Klient si zvolí službu Kompletní péče, která zahrnuje pánský střih + úpravu vousů

Za tuto službu dostane 2 nálepky.


Jakmile klient využije 9 služeb podle vlastního výběru, 10 službu má zcela zdarma taktéž dle vlastních preferencí. Pokud jako službu zdarma zvolí kompletní péči, bude platit pouze levnější službu a to úpravu vousů a pánský střih bude mít zcela zdarma.